loading...
.:سرزمین کره ای:.
AIDA بازدید : 2049 1394/12/28 نظرات (0)

خب من میخوام تو این پست سریال بوسه ی شیطنت آمیزو یه جورایی نقد کنم
از یه طرفم اصلا دوست ندارم رسمی حرف بزنم باهاتون و اینا
 خلاصه که نقدش میکنم و نمیگم برید ادامهی مطلب چون یه ذره به نظرم چرت میشه هعی بکشونمتون اینور اونور

ولی اگه فکر کردید نقد من مشکلی داره حتما توی نظرات بهم اطلاع بدید


نقد سریال:

خب از اونجایی که ژانر این سریال کمدی رمانتیکه فکر نکنم بشه انتظار زیادی ازش داشت ولی خب برای منی که اولین سریال کره ای که دیدم این بود به نظرم عالی بود بعدشم که نکته ی خوب دیگش این بودش که اصلا داستانو کش دار نکرده بودن و دقیقا همه چیز سر جاش بود طوری که تو 16 قسمت دو تا دبیرستانی عاشق هم شدن دانشگاه رفتن و بعد حتی زندگی بعد از ازدواجشونم به خوبی نشون میداد برای من جذاب بود البته خالی از عیب هم نبودا ولی خب اول خوبی هاشو میگم یه خوبی دیگی هم که داشت این بودش که یه دختر خنگول پشتکار زیادی نشون میداد تا به هدفش برسه و این پیام کل فیلم بود از نظر من و این پیام عالی بودش!!!ولی خب بدی هایی هم مسلما داره یکی از بدیهاش این بودش که داستانش خیلی تکراری بود ولی خب چون سال 2009-2010 ساخته شده فک کنم نباید تکراری میبوده اونموقع و اینکه این دراما از روی انیمه ژاپنی داستانش گرفته شده بود که من بعد از دیدن سریال انیمهشو دیدم و عاشق اون انیمه شدم واقعا انیمش عالی بود به تمام معنی کاری نداریم حالا به انیمه ش ! یه جاهای سریالم بود که واقعا حوصلتو سر میبرد که تو هر سریالی هست و یه جاهاییم بود که دختر نقش اصلی شورشو در میاورد جوری ک من به خاطرش رص میخورد ک چرا یه ذره عاقل نیست و ... در کل سریال خوبی و ارزش 2 بار دیدنو داره و اینطوری نیست که دانلودش کنی بگی حیف اون 16 ساعتی که نشستم دیدمش ارزش دیدنو 80% داره من به این سریال از 10 نمره 6.75 رو میدم!



برای دانلود سریال اینجا کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایتی مختص فیلم ها و سریال های کره ای موزیک ویدیو های کره ای موزیک های سریال های کره ای اخبار کره جنوبی و ایدال ها هر روز همه چیز در باره کره جنوبی در اینجا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 112
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 2,030
  • بازدید سال : 16,920
  • بازدید کلی : 845,601
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سایت

    پشتیبانی